Chrome - Link Select -->

torstai 13. marraskuuta 2014

tarjolla taas

Arvonta on PÄÄTTYNYT, kiitos kaikille osaa ottaneille! 

Muutama viimevuotinen kynttelikkö vielä kaapista löytyi, niin laitetaan yks taas jakoon. Tällä kertaa jo ennen adventteja, kun adventtikyntteliköksihän mää tuon suunnittelinkin. Sen kummempia sääntöjä ei arvonnalla ole, jokaisella on oikeus yhteen arpaan. Arvontaan osallistumisaika on tasan viikko, eli torstaina 20.11.2014 klo 12.00 pistetään peli poikki ja voittaja het samana päivänä julki. Laitathan s-posti osoitteen mukaan, jotta saadaan mahdollisimman pikaisesti voittajaan yhteys ja paketti matkaan. 


143 kommenttia :

  1. Mukana! jnniina@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Tämä on niin ihana, meillä ollut ympärivuotisesti esillä! Olisi ihana voittaa toinen, jonka antaisin jollekkin hyvälle ystävälleni :)

    VastaaPoista
  3. Mukana! janitamaatta@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Mukana! Oon niin ihaillu tekemääsi kynttelikköä :)
    anniina.iid@luukku.com

    VastaaPoista
  5. Messissä!

    haggman.petra@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Mä niin haluan tuollasen!! :) Kuolannu monien kuvasta tuota. Jos arpaonni ei osu kohdalle, voiko tuollaisen ostaa jostain?
    maervasti@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Kelpais tänne! jenniina.kaarivaara@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Tuo on kyllä täydellinen! Mukana ehottomasti.
    Jenn-na@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Mukana! :) jaakkola.elisa@luukku.com

    VastaaPoista
  10. Oih, mukana mukana mukana<3

    VastaaPoista
  11. Tämä olis kiva voittaa :)
    kturtinen@wippies.fi

    VastaaPoista
  12. Mukana!! :) sirkku.lau@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Jes. Mukana tietenkin.:) -nnoorra-

    VastaaPoista
  14. Voi miten kaunis! Mukaan arvontaan :)

    VastaaPoista
  15. Oi ihana, eli mukana! hannakoo86@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Mukana:) roosa380@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Ehottomasta mukana! riikkasofia.kalkaja@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Ehdottomasti osallistun tähän! :) sarapa55@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Ihana olisi tuo! Mukana siis!
    lilja.leppanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Mukana ollaan!
    kristiina.riekki@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Ehdottomasti mukana, niin ihana! :)

    Bieggas@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Että mä tykkäisin tästä. Onnenpotkua toivomaan! :-)

    VastaaPoista
  23. Mukana myös! kattrik@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Mukana, kaupasta meinasi yksi lähteä mukaan mut onneksi jäi vielä hyllyyn joten toivotaan että arpaonni suosii!!!! :)

    caritakolehmainen85@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Aivan ihana tämä sun kynttelikkö. Mukana arvonnassa. johannaliina(at)gmail.com

    VastaaPoista
  26. Meille kiitos, nii hieno on! :)
    matleena.jokitalo@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Ihana! Oon yrittäny ettiä just ton tyylistä kynttilänjalkaa, kelpais!

    ttiiina-@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. Oi, vaneri on yks minun lempparimateriaali, joten ehottomasti arvontaan mukkaan! :) ja ko sie vielä ite teheny sen niin vielä enemmän toivon tätä ittelle :)
    Toivottavasti onni kohtaa ja kynttelikkö saapuu minun luo :D
    tha6@mbnet.fi

    VastaaPoista
  29. Mukana ! kati.salopuro@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Mukaan! jennikalauhikari@suomi24.fi

    VastaaPoista
  31. Mukana! Tosi kiva kynttelikkö! :) venku_93@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. Ehdottomasti mukana tässä arvonnassa!

    VastaaPoista
  33. Mukana arvonnassa! Kaunis kynttelikkö <3
    laura.charlottta (at) gmail.com

    VastaaPoista
  34. Mukana! :) sunnuntailapset@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Osuispa kohdalle! Tosi kiva kynttelikkö, mulla ei kynttelikköä vielä olekaan ;)
    noora.k.saksa@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Tässä on muodot kohdillaan!
    ullay@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. Mukana! Aivan ihana kynttelikkö!
    ainokaisap@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Jos tänä vuonna onni potkaisis.. :) kynttelikkö on HIENO!

    VastaaPoista
  39. Kynttelikkö on todella kaunis. Osallistun arvontaan.

    tasapainoatavoitellen@gmail.com

    VastaaPoista
  40. Ihana kynttelikkö :)

    VastaaPoista
  41. Aivan ihana. Mukana täysillä.
    suvi.paaskynen(at)welho.com

    VastaaPoista
  42. Ihana kynttelikkö, joten mukana. heidi.erola@student.diak.fi

    VastaaPoista
  43. Kaunis. Tän joulun budjettia kun mietin, niin tämä ois aika hyvä juuri nyt juuri meille! :D Mukana arvonnassa! Nimim. Auroora

    VastaaPoista
  44. Tahtoo! Mukana ollaan.

    sirpapakkila@gmail.com

    VastaaPoista
  45. Mukana:) emhuhtala@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Mukana arvonnassa. hillak_89@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Mukaan :) h1hije00@students.oamk.fi

    VastaaPoista
  48. Mukana!
    tiinashp@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Tosi kivan näköinen! Mukana ollaan!
    erika.piispanen(ät)hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Kaunis on, mukaan arvontaan siis!

    VastaaPoista
  51. Mukana ollaan. :)
    anna.ju@suomi24.fi

    VastaaPoista
  52. Vau, hieno! En oo ennen nähnykkään ku vasta kesällä löysin sun blogiin. Lahjakas oot!
    Mielellään kotiuttaisin tuollaisen kynttelikön kirpparilöydön tilalle adventteja kaunistamaan. :)
    Toivoo saman kaupunginosan kasvatti

    VastaaPoista
  53. Laitoin jo aiemin kommentin mutta en oo varma onko tullut? Joten uudestaan,minäkin mukana :)

    VastaaPoista
  54. Mukana :) anskuevelina@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Ehdottomasti mukana! On niin nätti tuo! :)

    jannikanni@gmail.com

    VastaaPoista
  56. Mukana lyrjana@student.oulu.fi

    VastaaPoista
  57. Mukana arvonnassa!

    salla.koskelo@suomi24.fi

    VastaaPoista
  58. Mukana arvonnassa! maijansa@hotmail.com

    VastaaPoista
  59. Wau, mikä arvonta! Mukana ilman muuta! t. Ansku M

    VastaaPoista
  60. Mukaan!
    venla.m.vakevainen@gmail.com

    VastaaPoista
  61. Tosi hieno! Mukana arvonnassa:) aittooja.elina@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Ihana! Mukana myös. eerika.peltokorpi@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Sievä! Mukana..
    -LK

    VastaaPoista
  64. On kyllä kaunis! Ehdottomasti mukana :)
    sasu-84@suomi24.fi

    VastaaPoista
  65. Niin hieno!! Mukana sofia.tuomivaara@gmail.com

    VastaaPoista
  66. Tuo on ihana! Mukana arvonnassa.
    millatervaniemi@gmail.com

    VastaaPoista
  67. Ihana! Mukana ehdottomasti. siniannasalakari@gmail.com

    VastaaPoista
  68. mukana ollaan! :)
    jenna.kivioja@hotmail.com

    VastaaPoista
  69. Mukana:) mnorrgard@hotmail.com

    VastaaPoista
  70. Mukana! heini.jokela@gmail.com

    VastaaPoista
  71. Mukana! :)
    noora.tikkanen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  72. Ihana. Mukana ♡
    anuorala@gmail.com

    VastaaPoista
  73. mukana :)
    ssuviss@hotmail.com

    VastaaPoista
  74. Passais meille täydellisesti! Mukana ollaan.
    meeri94@hotmail.com
    - Meeri

    VastaaPoista
  75. Jes, tuo on niin ihana! Mukana ehdottomasti!
    makieeri@gmail.com

    VastaaPoista
  76. Mukana! marjuttip@gmail.com

    VastaaPoista
  77. mukana! riitta.vaaramo@gmail.com

    VastaaPoista
  78. Tää on kyllä ihana! :) mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  79. Ihana! Mukana minäkin. simosenjohanna @ gmail.com

    VastaaPoista
  80. Ehottomasti mukana! :) katriinakamula@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. Mukana arvonnassa, huonolla arpaonnella! ;) elisa.a.raappana(at)gmail.com

    VastaaPoista
  82. Mukana!!:) katariina_8@hotmail.com

    VastaaPoista
  83. Ehdottomasti mukana! mari.kivikoski(at)live.fi

    VastaaPoista
  84. Wau!!❤️ mukana! :). T.altsuli. alisa.pigg@gmail.com

    VastaaPoista
  85. Ihana, mukana myös!
    mariah-79(a)suomi24.fi

    VastaaPoista
  86. Hieno! Mukana :) annan-k@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. Voi kun voittaisin! :) Mukana arvonassa!
    sannariikka.sivula@hotmail.com

    VastaaPoista
  88. Mukana. nekkuka@luukku.com

    VastaaPoista
  89. Mukana arvonnassa!-NiinaV-

    VastaaPoista
  90. Tämän sievän kynttelikön ottaisin mielelläni kotiani kaunistamaan. Mukana arvonnassa! palokanna@hotmail.com

    VastaaPoista
  91. Mukana !
    teija(dot)lento(at)elisanet(dot)fi

    VastaaPoista
  92. Tulen mukaan arvontaan. :) marjut2005@hotmail.com

    VastaaPoista
  93. Mukana arvonnassa =) ritva.keskitalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  94. Mukana :) jennaka92@hotmail.com

    VastaaPoista
  95. Hieno! Mukana arvonnassa :) Katja.kotikumpu@hotmail.com

    VastaaPoista
  96. Ihana, mulle toi! :)
    elina.saajakari@gmail.com

    VastaaPoista
  97. Ihana! Mukana arvonnassa :)
    satunanne@gmail.com

    VastaaPoista
  98. Ompas nätti! aksu_85@hotmail.com

    VastaaPoista
  99. Ihana on!
    tarja.hannele@ovi.com

    VastaaPoista
  100. Mukana :) matleena.hekkala@hotmail.com

    VastaaPoista
  101. Mukana. kaisa.06@hotmail.com

    VastaaPoista
  102. Mukaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  103. Ehdottomasti mukana - kauneimpia kynttelikköjä joita olen nähnyt!
    johanna.k.nyyssonen (at) gmail.com

    VastaaPoista
  104. Mukana! :)

    mirvariina@gmail.com

    VastaaPoista
  105. Mukana! :)
    sofia.ahola@hotmail.fi

    VastaaPoista
  106. Vau, hieno. Mukana arvonnassa.
    saaratuu(@)netti.fi

    VastaaPoista
  107. Niin hieno! Mukana :) mustavalkeaa@gmail.com

    VastaaPoista
  108. Ikkää mittää voittanu mut mukana!

    VastaaPoista
  109. Luulin, että olin jo osallistunu. Onneks tarkistin. Ihanan pelkistetty kynttelikkö.

    VastaaPoista
  110. Vai on kynttilänjalkoja kaapit täynnä;) No mulle mahtuup.
    Kiitoksia arvonnasta!

    VastaaPoista
  111. Mukana! korkiakoskipiia1@gmail.com

    VastaaPoista
  112. Mukana ollaan
    mirkkulainen@luukku.com

    VastaaPoista
  113. Mukana minäkin
    janttarainen@luukku.com

    VastaaPoista
  114. Sopivan simppeli...
    marialuok(at)gmail.com

    VastaaPoista
  115. Sopisi minun pelkistettyyn tyyliini kivasti
    sampsapie(at)gmail.com

    VastaaPoista
  116. Mukana! Tuo on niin kaunis
    janii2@hotmail.com

    VastaaPoista

Kirjoitahan sana tai useampi!