Chrome - Link Select -->

maanantai 15. helmikuuta 2016

olkkarin uudet matot

Olohuone sai uudet matot. Villamattoja kauan metsästin, ja nyt tärppäsi. Ellokselta löysin ja toosi  hyvään hintaan. Sai liian paksu ja liian pieni matto väistyä näiden tieltä. Joulukuussa kokeilin tähän yhtä 2,5x3,5 kokoista mattoa koon puolesta, ja oli se kyllä ihan liian iso. 
Keksin sitten, kun jostain näin, että tämä kahden maton kombo voisi toimia, ja näyttää mun silmään ainakin hyvältä.  

Väreiksi otin turvallisen mustan, mutta siihen viereen harmaan myös. Kaksi mustaa olis ollu varmaan melko synkeä. Ja nää on kivat tällaiset raffimmat, joissa on sitä jotain. Loimilanka on luonnonvalkoinen, niin munsta nämä sopii hurjan hyvin meän lattiaan.   
Ja mun kuvausassarikin siellä, siirteli vähän pöytää ja kynttilää! Nyt seuraava haave olis uus sohvapöytä. Tämä on Ikean terassipöydästä lyhennetty versio, ja Artekin pyöreää koivuista mä oon jo tovin torista ja muilta foorumeilta metsästellyt. Mustalla tai valkoisella kannella olis aika bueno! 

8 kommenttia :

  1. Sopii hyvin nuo matot tuohon. Pysyykö matot hyvin paikallaan, ettei tuohon väliin tuu rakoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pieni rako joo, mutta hyvin pysyy, ostin IKEAlta ne liukuesteet, ovat melkoisen tehokkaita! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Eikös ole, oon tykästyny näihin melkoisesti! :)

      Poista
  3. On kyllä kivat ja just toi on hyvä kun ne on tuolleen veen muotoisesti, ei vierekkäin tai muuten niin ku yleensä ruukaa. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja tervetuloa lukijaksi! Tullaan vastavierailulle kyllä! :)

      Poista

Kirjoitahan sana tai useampi!