Chrome - Link Select -->

tiistai 21. tammikuuta 2014

mummoja rivissä

Monessa blogissa pantonen vuoden väriä on kuulutettu, ja mietin onko mulla yhtään mitään vähääkään tuota liippaavaa, en nyt yritä olla huippuhuipputrendikäs, vaan sen vuoksi mietin, josko oon joskus hairahtanut itselleni niin vieraalle alueelle, noihin pinkkeihin ja violetteihin kun en oikein ikinä ole syttynyt. Tässä välissä kysäsen, että ken muistaa, vai muistaako kukaan kahta edeltävää blogiani seuranneista mun palavaa rakkautta venäläisiä pikkumummoja kohtaan? Haalin niitä yhdessä välissä monta sarjaa, toinen toistaan sievempiä. Noh, poukkoileva tarinani koettaa teille kertoa, että pantonesta innostuneena kolusin vintin kertaan ja toiseenkin etsiessäni juuri tuota valkoisten maatuskojen välissä olevaa pinkin ja violetin sävyistä sarjaa. Löytyihän se viimein, ja iskin sen tuohon välihyllylle joulukynttilöiden tilalle. Valkoiseen alkydimaaliin on itse dipattu se kaikista halvin, huonokuntoisin ja rumin mummosarja, jos näin voi sanoa. Kyllä ne edelleen on mun mieleen, nuo venäläiset mummot. Tykkäättekö te, liippaako yhtään läheltä sydäntä? 


5 kommenttia :

  1. jonkun noista hait minulta facekirpun kautta muinoin..yritän täs bongailla mikä onkaan mun ex-mummeli..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla ettei oo tuossa rivissä, osan oon jo laittanut etiäppäin, osa majailee vielä ties minkä pahvilaatikon pohjilla...

      Poista
  2. Mä niin tykkään noista mummoista ;)
    Meidän ikkunalaudalla kyyhöttää vain valkoisia, ne kauniin punakirjavat lähti piiloon hetkeksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ha, niin määki. Ja vaikka meillä osa noista esillä olevista on aika räikyviä, niin on ne silti oikeastaan ainoita väripilkkuja täällä, joten saa olla! :)

      Poista

Kirjoitahan sana tai useampi!