Chrome - Link Select -->

torstai 10. joulukuuta 2015

Kynttelikköperhe lisääntyy

Mun kynttilänjalkaperhe sai uusia tulokkaita, kun keksin (MIKSI OI MIKSI EN OO AIEMMIN KEKSINYT?) hyödyntää keskelle jäävät osat hyötykäyttöön. Aiemmin nää keskipalat oon jättänyt koululle koe- ja alustakäyttöön. Nyt siis ohjelmoin niihinkin poraukset ja työstölinjat, niin saatiin pienempi neljän kynttilän kynttelikkö ja keskeltä vielä yhden kynttilän kynttilänjalka. Onpas melko söpöjä, vai kuinka?
Taas muutama liikenee teillekin, ken näitä haluaa niin kiiruusti laittamaan mulle meiliä, niin omansa ennen joulua saapi. Isoimman hinta on 37€ ja pienemmän 27€. Molemmat hinnat sisältää postituksen. Yhden kynttilän jalka olis jomman kumman isomman kanssa 10€, erikseen en sitä viiti postitella kun kulut on jo paketin verran. Koko setti olis 67€ posteineen. Kahden pienimmän setti olis 37€ posteineen. 

EDIT: Isoimmat mennyt, keskikokoisia ja pienimpiä vielä jäljellä! 


21 kommenttia :

  1. Nerokasta! Turhahan sitä on hukkaan heittää :)

    VastaaPoista
  2. Ostan yhden ison! myttymyy@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Mitäs tuollainen yhden kynttilän jalka? Jos tuon pienemmän ja ihan pienen tilaisin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhden kynttilän jalka olis jomman kumman isomman kanssa 10€, erikseen en sitä viiti postitella kun kulut on jo paketin verran. Eli keskikokoinen ja pienin olis yhteensä 37€ :)

      Poista
  4. Ostan 2 isointa. :) en-ni99@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä Enni, kerkesi mennä jo kaikki! Katson jos ehdin alkuviikosta vielä tekemään lisää, niin laitan meiliä sitten! :)

      Poista
  5. Hienoja! Mikä tuon isoimman halkaisija on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitis! Isoin on 25cm, pienempi 15cm ja pienin 5cm :)

      Poista
    2. Ok kiitos. Mä olen myöhässä näköjään :/ Mä ostaisin kans enemmän ku mielellään yhden ison.:) Laitatko mulle meiliä jos ehdit tekee niitä lisää? salla.tolli@gmail.com

      Poista
  6. Nuo on kyllä niiiin ihania! Meillä talviaikaan sun tekemä kynttilänjalka melkeinpä joka päivä käytössä <3

    VastaaPoista
  7. Hei! Olen vasta löytänyt blogiisi! Erittäin hienot kynttilänjalat! Onko ne mitä materiaalia ja mikä on niiden halkaisija? Ja ylipäänsä vieläkö niitä on myynnissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiva kun oot löytänyt tänne! Kiitos! Kynttilänjalat on vaneria, isoin on 25cm halkaisijaltaan, keskikokoinen 15 ja pienin 5cm. Pienimpiä ja keskikokoisia on vielä muutamat jäljellä, isoimmat on menneet kaikki. Maanantaina EHKÄ saatan keritä tekemään lisää, lisäinfoa siitä tulee kyllä. Mutta jos halajat niin laita viestiä mun spostiin jasmiinakk@gmail.com niin muistan sut! :)

      Poista
  8. Nämä on niin mun mieleen kyllä, ei voi kun kehua, oot niin taitava! :)

    VastaaPoista
  9. Hei. Onko sinulla noita isoja vielä? Jouluksi ei ennätä, mutta ei se haittaa ;-)

    VastaaPoista
  10. heippa, vieläkö sulta löytyis myyntiin näitä? isoimman haluaisin ostaa jos löytyisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitappas spostia jasmiinakk(at)gmail.com, niin syksyn aikana saat! :)

      Poista

Kirjoitahan sana tai useampi!