Chrome - Link Select -->

lauantai 25. tammikuuta 2014

ensimmäinen laatuaan

Varmaan oon jo kertonut, mutten koskaan oikeen ole ollut kukkiitten ylin ystävä. Ne on ihan ok, mutta muutaman kerran vuodessa tulee ostettua leikkokukkia, pääosin muuten pärjäämme parilla viherkasvilla, jotka nekin on vaivoin hengissä pysyneet mun liikakastelun taikka kastelemattomuuden vuoksi. Yllätin siis itsenikin marssimalla tänään oikeaan ihan oikeaan kukkakauppaan, ruokakaupan kukkatiskin sijaan, ja kuulin mun suusta sanat ''yks lilja ja pari neilikkaa kylkeen, kiitos''. Niin. Siinä ne sitte törröttää, lilja mietoine tuoksuineen ja neilikat sen vierellä. Kivalta näyttää, yksinkertainen korkeahko kimppu, jos tuota kimpuksi voi edes nimittää. Mutta kun teki mieli, kukkia, kummallista! Ovat siis ensimmäiset leikkokukat tälle vuotta, toivottavasti tästä kukkaistun ja näky tulisi olemaan ei-niin-poikkeuksellinen. 


4 kommenttia :

  1. Kaunis yksinkertainen kimppu. Meillä ole yhtään viherkasvia kun en saa niitä pidettyä hengissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin näin oli vielä viime vuoteen saakka, kesällä hankin ensimmäisen ja siitä se lähti, nyt on jo 3! :)

      Poista
  2. Voi miten kaunis pöydän kansi! Itse tehnyt? :) Mitä matskua se on ja millä olet käsitellyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itse olen tehnyt koulun harjoitustyönä. :) Pöytä on massiivikoivua, ja oon käsitellyt sen osmocolorin läpikuultavalla puuvahalla, sävyltään koivu.

      Poista

Kirjoitahan sana tai useampi!