Chrome - Link Select -->

lauantai 11. tammikuuta 2014

kasvavat lehtipinot

Mulla on tosi pienet ongelmat, mutta nyt niihin isoimpiin lukeutuu jatkuvasti kasvavat lehtipinot, mitä niille teen, raaskinko luopua, vai käytänkö lehtiä muuten sisustuksessa vai mitä. Ehdotuksia otetaan vastaan! Nykyään ne on järjestetty lehden ja ajan mukaan pinoihin makuuhuoneen bestån alle. Vähän hankala etsiessä jotain tiettyä  vanhaa lehteä, ja kerää pölyä väleihin ja alle kun mikäkin. Siirtyminen verkkolehtiin ei ole ratkaisu, sillä painettua lehteä ei voita mikään. Se miksi tähän asiaan oon nyt paneutunut, on tuo toinen osapuoli, joka ei voi ymmärtää miksi niitä pitää hamstrata ja säilyttää, miehen mielestä jos on kerran lukenut, ei tartte toista kertaa lukea. 

Tänään jatkuu eilen aloitettu viimeisen huoneen remppa, vajaa neliö on lattiapinta-alaa, niin eihän luulis kauaa nokan tuhisevan. Ennen kuin päästään hommiin, on haettava kattopaneelit alaslaskua varten, tela maalaamista varten sekä listaliimaa. Eiköhän huomenna jo saada kuvia valmiimmasta, tai ainakin vähän välivaiheita… 

Vielä sanon TERVETULOA uudet lukijat, teitä on nyt yhteensä bloglovinin ja tämän bloggerin kautta tasan sata, sen kunniaksi perustin blogille facebook-sivun, mikäli sitäkautta haluaa seurata. Linkki on sivupalkissa oikealla! Ja tässä!

Olis[ko]han arvontakin paikallansa, mitähän sitä keksis? 


2 kommenttia :

  1. Mä tykkään lehdistä sisustuksessa, vaikka seinää vasten isoina pinoina! Nyt kun on tuo pieni poika niin oon sitonu lehdet vöillä ku eihän ne pysyis paikallaan muuten. Ja mä siivouspäivänä imuroin myös lehdet sellaisella karvasuuttimella :D ps. Niin pitkään mitä oon seurannu sun blogia niin oon miettiny et sulla pitäis olla enemmän lukijoita, nythän niitä näyttäis olevan! Yks lemppari blogeista, tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, ja ihanasta kommentista! Kiva kun tykkäät! :)

      Poista

Kirjoitahan sana tai useampi!