Chrome - Link Select -->

tiistai 8. huhtikuuta 2014

keltaista kevättä

Kyllä se kevät on täälä, ollu jo hetken verran. Sen verta kivasti paistelee aurinko päivät pääksytysten. Meillä saadaan nauttia auringosta pääosin makuuhuoneessa, kun se on ainoa huone etelään päin, mutta kyllä alkaa näkyä muutoinkin valoisuus toisissa huoneissakin. Eikä vähäisimmin sen tähden, kun saatiin ihanat äitini virkkaamat tuotokset kotio, molempaiset pääsivät käyttöön heti. Keltainen on ollut kauan lempivärini, ja tykkään siitä eniten näin keväisin. 



Vessassa saamme tallustella nyttemmin pyöreällä ja älyttömän pehmeällä sekä käsittämättömän pirteällä matolla, kyllä vain päivät alkaa iloisemmin! Ruokailuhuoneessa meitä ihastuttaa paperiinista virkattu kevät liina, jota oon aikonut monta kertaa itsekin kokeilla tehdä. Kiitosta suuresti äiti vielä kerran näistä! Mulla on siis täten ihan maailman paras äiti! Ohrien seassa olevat Pentikin höyhentäytteiset lasimunatkin ovat viimevuoden pääsiäislahjaa meän äitiltä! 

Saako kevät teidät kaipaamaan valtavasti keltaista ja vihreää, niinkuin mut saa? 

2 kommenttia :

  1. Ei oo totta, sulla on jo noin komeat ruohot! :) Mä etsin tänään vaikka ja mistä, enkä löytänyt siemenpussia mistään. Mä olisin vasta kylvöpuuhiin ryhtynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, nyttemmin pääsiäiseksi pakko kylvää uus, kun ehti kuihtua ja kuolla mun ruohikko viikonlopun reissun aikana. :)

      Poista

Kirjoitahan sana tai useampi!